0

Eğitim dünyası için önemli içeriklere sahip olan iTunes U özel güncellemeler alacak. Güncellemeler 8 Temmuz’da aktif olacak.

 

Eğitimcilerin ve öğrencilerin iPad’de eğitim içerikleri oluşturmaları ve kullanmalarını sağlayacakaraçlar getiren yeni iTunes U güncellemeleri yolda. Önümüzdeki 8 Temmuz tarihinden itibaren,ücretsiz iTunes U ugulamasını kullanan öğretmenler ders içeriklerini ilk kez doğrudan iPad üzerinden oluşturabilecek, düzenleyip, yönetebilecekler. Öğrenciler ise iPad’lerinden sınıf tartışmaları başlatabilme ve soru sorabilme gibi özellikler sayesinde ortak çalışma yöntemleri geliştirecek.
iTunes U’daki yeni uygulama içi güncellemeler, öğretmenlerin iPad’de tam ders oluşturabilmesinive iWork, iBooks Author veya iPad için hazırlanmış 75 bin’in üzerinde eğitim uygulamasınınherhangi birinden doğrudan içerikler ve eğitim malzemeleri ekleyebilmesini sağlıyor. Öğretmenler iPad’deki yerleşik kamerayı kullanarak, hazırladıkları derslere gerçek dünyadan örnekler eklemek için fotoğraf ve video çekebilirler.


iTunes U’daki Tartışmalar özelliğiyle, öğrenciler sınıf tartışmalarını otomatik olarak izleyebiliyor, yeni konulardaki sohbetlere katılıp, yeni konular başlatıldığında veya yazışmalara yeni yanıtlar eklendiğinde anında bildirim alabiliyorlar. Öğretmenler ise forumlara katılıp, tartışmaları yöneterek konu dışı mesajları veya yanıtları silebiliyor.
iTunes U, iOS kullanıcılarına konferans, ödev, kitap, sınav ve benzeri içeren dersleri hazırlama konusunda destek oluyor. Eğitimciler 69 ülkede iTunes U dersleri oluşturabiliyor ve iTunes U uygulaması ile derslere ve eğitim içeriklerine 155 ülkede ulaşılmasını sağlayabiliyorlar. iTunes Store’da bulunan binlerce iTunes U eğitim malzemesine ek olarak, App Store’da özel olarak iPad’e özel hazırlanmış 500 bin’in üzerinde uygulama yer alıyor.

Yorum Gönder

 
Zıpla